Nytt hår på Torsdag!

På torsdag ska jag klippa mig och färga håret! Egentligen vill jag inte klippa mig för jag vill spara till långt hår...Men jag måste. Först tänkte jag bara toppa håret pytte-pytte lite men nu har jag börjat tänka i andra banor.
Jag kanske ska klippa upp det lite. Har precis kollat runt på lite färger och frisyrer.

Jag gillar Nicole Richies hårfärg och hennes lugg!

Jag gillar även Gisele Bundchens & Mischa Bartons hårfärg. Jag vill nog ha lite sånt fast kanske lite blondare...
Sen har Taylor Momsen lite uppklippt som är lite rufsigt-rockigt!

Jag har svårt att bestämma mig men jag får väl se vad det blir på torsdag :D

Kommentarer
Postat av: madeleine

gryyymt, jag tänker färga håret som nicole :) men alla färgerna är galet snygga!

2009-04-16 @ 22:03:57
URL: http://mmadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0