Top 3....Kläder

1. JEANSLEGGINS
# Jeans leggeins är fina, sjukt sköna och praktiska. Jag använder aldrig vanliga jeans längre för jag kan ju använda mina jeansleggins istället. Det ser ju ut som jeans men är mycket skönare. Och är det skönt slappnar man av bättre. Jag beundrar den som kom på detta fantastiska klädesplagg :)


2. STORA TRÖJOR/ LINNEN
Stora tröjor/linnen är också nägot av det skönaste som finns att ha på dig. Inget tajt som sitter åt, inget obekvämt. Allt är på top! Tummen upp för det :)



3. MORGONROCK
Jag tycker en morgonrock kan se lite slafsig ut ibland men det är jätte bra att gå runt med hemma. Den är lagom luftig men värmer gott ändå. Jag har en blå, fleece morgonrock som kanske inte är det snyggaste men...Jag gillar att ha på mig den! Den värmer mig :)

Kommentarer
Postat av: sofia

haha älskar alla sakerna. och tummarna. animerat fer sure (Y)

va köper man BILLIGA jeanslegging, du jeansleggingskungen? :)



PUSSPUSS!

simple plan igen snart hoppas jag!

2009-04-02 @ 20:02:50
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Emmsie

åhåh, jeansleggings i mitt hjäääärta<3

Seriöst, ja har typ lagt undan alla mina vanliga jeans, för vem behöver nått sånt?

2009-04-03 @ 17:32:04
URL: http://[email protected]
Postat av: emmsie

åhåh, jeansleggings i mitt hjäääärta<3

Seriöst, ja har typ lagt undan alla mina vanliga jeans, för vem behöver nått sånt?

2009-04-03 @ 17:33:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0