Top 3...Snyggaste kändisbrunetter

1. Danny Jones
Danny Jones kommer alltid, utan tvekan komma först på min lista oavsett vad det handlar om. x) Han är sångare och gitarrist i bandet Mcfly och är en mycket snygg kändisbrunett. Han har en stor personlighet och jag längtar tills nästa gång jag ser dem live :D

2. Enrique Iglesias
Han må blivit känd från sin pappa och enligt källor kan han inte sjunga...Men han ser jäkligt bra ut måste jag säga. I hans nya video "Takin back my love" ser han sjukt bra ut och riktigt snygg när han gör sönder allt! Han blir defenetivt nr2 på min lista :D

3. Matt Dallas
Snyggingen från ett av de bästa programen som funnits "Kyle XY" blir nr3. Igår såg jag även en film med honom och tyckte att en skönhet som han passar här! Dem som inte sett Kyle XY borde verkligen göra det! En sjukt spännande serie + att han är med :D



(klicka på bilderna för att se dem större)

Kommentarer
Postat av: Emma

Enrique Iglesias i mitt <33333333

2009-04-14 @ 21:38:46
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/
Postat av: Erika

daaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ;)

2009-04-15 @ 08:42:00
URL: http://tjabs.blogg.se/
Postat av: mcflylover

ska du se mcfly live?? :o

2009-04-15 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0