hang with the poo-gang

Igår hade jag så jäkla kul med mina tjejor (the poo-gang xD) och jag önskar att vi kunde vara med varandra oftare. Det måste vi vara för jag saknar att vara med dem varje dag. Tyvärr så har gymnasiet gjort att man träffas allt mer sällan och det är ju tråkigt.

Men vi bestämde i alla fall att köra favorit i repris och dra till nääs. Vi grillade (typ), lyssna på cool musik, pratade och var konstiga som vanligt x) Det var grymt trevligt tills det blev askallt. Jag frös nästan ihjäl! Men då gick vi hem till Jenny och värmde oss och pratade mer och kolla på bildspel från nian  :) Mys pys.

P.S vi genade genom en åker och var tvungen att klättra över ett staket med en stege utan trappsteg på xD och Jenny fick slänga sin cykel över staketet xD kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0