upptagen på ett roligt påsklov!

Okej det har vart ett stressigt men grymt kul påsklov. Jag har haft fullt upp varenda dag (förutom förra söndagen) med att träffa människor och ha kul. Tyvärr har bloggandet blivit lidande pga av det. Men nu ska det bli ändring. Det säger jag i och för sig varje gång men jag ska bli bättre.

Då kanske jag ska ta upp där jag slutade förra veckan. Som sagt fyllde jenny och amanda år i torsdags och jag kom till deras förfest. Trevligt folk och sen bar det av in mot krogen (gamla razzia). Jag själv är ju inte 18 men vi lyckades fixa in mig trots åldern....hehe.  Det var i alla fall jäkligt kul och några fick väl i sig lite för mycket?...Du vet vem du är xD Det var trevligt med nytt folk och grattis till turbo och jenny på deras 18 års dag <3
I fredags hade Mandel släkt kalas och släkten invaderade floda. Det blev mycket mat och jag mådde inte alls bra på kvällen. Men det är ju så det ska vara på kalas.
Lördagen - Påskafton var mysig. Dagen spenderades med jennys skåning markus och vi hade jätte mys hela dagen:) trevligt må jag säga. Även på söndagen träffade jag honom tills han åkte hem! Mys hade vi i alla fall :) På kvällen träffade jag lolla som vart upptagen med cabaren hela lovet typ (så bäst för den att den är bra) och vi kolla lite film och snacka med snax i munnen :D
Måndagen fick jag träffat kajsa och vi vandrade runt i stan med onda fötter. Hittade ingenting men vi var glada ändå :D Sen såg  vi skräckfilm och åt glass, fruktsallad och chips hemma hos henne :D

Nu har jag bara rabblat upp en massa saker jag gjort under lovet vilket är ganska tråkigt att läsa men lättast och skriva när man inte skrivit på ett tag.
Och nu under påsklovet har jag kommit fram till att jag är mycket lyckligare när jag har fullt upp hela tiden. Visst behöver jag dagar då jag slappar själv men en gladare carro needs to be busy!

So long king kong!


Sen har jag för övrigt slingat håret under lovet. Vet inte om det syns så jätte mycket men några blonda slingor är det :) Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker jag passar i det eller om jag inte gör det. Jag ska i alla fall färga mer blonda slingor :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihih, mysmys ;) höhöh

2009-04-15 @ 10:06:44
Postat av: Anonym

hihihih, mysmys ;) höhöh

2009-04-15 @ 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0