Fast i redaktionen

Nu sitter jag i skolan och funderar på allt möjligt.. Blir informationen om Jm bra? Är mina skor för höga? Ska min hungriga mage få mat snart?
Jag vet inte...
Men jag vet att jag längtar till efter skolan då jag, jb, jenny och johnny ska till Aladdin i Göteborg. Ett fint speciellt litet café :)
Men först måste jag genomlida dagen som egentligen inte är så jobbig.. Jag är bara sjukt hungrig för jag glömde frukosten. Men det är lungt, jag fick i alla fall sova längre :D 
                         

Kommentarer
Postat av: kajsus

söt tjej! 1. informationen blir bra! 2. nej, de är inte för höga. SNYGGA! 3. Ja, snart! :D

2009-08-27 @ 10:31:12
Postat av: Emma

dina skor e superduper snygg!<3

2009-08-28 @ 11:43:15
URL: http://sagoliikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0