silvershampoo, pommes och vila!

Random söndag säger jag bara!

En liten tripp till allum för att köpa silvershampoo till mitt blonda hårsvall. Jag var kanske inne i max 10 minuter och sen åkte jag hem igen. Eller jag stannade också i Lerum för att köpa god mat till mig själv så jag skulle få ha en mys söndag! Mums på pommestallrik!

Och eftersom jag har vart hemma själv hela dagen och inte haft något att göra så har jag kollat på film, suttit vid datorn, vilat och hållt på med mitt hår. Jag har börjat fatta att jag håller på med mitt hår GANSKA så mycket. Folk säger att jag sitter ofta och pillar i det och rör någon det så måste jag fixa till det sen x)

Men idag satte jag i alla fall i silvershampoo i 5 minuter typ och jag vet väl inte riktigt om det gula försvann men jag får ju fortsätta tills det gör. Jag älskar at hålla på med mitt hår när jag inte har nått att göra för sen så blåste jag det, plattade och satte upp det :) Och nu är det jätte fint!

En random mys söndag tycker jag :)


Silvershampoo från Kicks, 89kr

Kommentarer
Postat av: Linnéa & Elina

Vi tackar så mycket :) ja precis som du säger, så länge statistiken ökar så spelar det egentligen ingen roll hur den ser ut i designen.. :) god natt och sov gott!

2009-08-30 @ 23:12:17
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: Sara

tackar! :)

2009-08-31 @ 00:07:54
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0