fin kväll slutade på sjukhuset

Hello

Igår var en väldigt trevlig kväll hos clara med pizza, öl och gött folk :)
Fick även åka med sofia i bilen vilket var så jäkla coolt! Haha jag brukar ju åka bil men det var så coolt för nu satt vi 5 tjejer i 18 års åldern med Bruce springsteen på högsta volym utan några vuxna! Grymt säger jag bara :D

Tyvärr hände något hemskt mig när jag sen kom hem på morgonen. Runt klockan fem så kunde jag inte sova för att jag kunde inte andas. Varje andetag gjorde jätte ont i bröstet och hjärtat slog i rekordsnabbt. Jag trodde verkligen att jag skulle dö! Jag vågade inte andas för smärtan gjorde så ont och det kändes som en sten som tryckte mot lungorna snart skulle krossa dem. Vi åkte till sjukhuset sen men dem hittade inget fel. Men vi i familjen tror att det var en grej men jag vill inte säga vad det är.
Nu mår jag bra och har inte ont men jag är jätte rädd för att det ska hända igen.

Men snart, efter lite vel fram och tillbaka ska jag dra till sjövik. Först ska jag möta jb och sen ska vi grilla eller nåt sånt där med sjöviksgubbarna. Jag stannar nog inte så länge men jag följer med för jbs skull.

Så ha en trevlig kväll.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-08-30 @ 20:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0