a few days

Oki lite update från de senaste dagarna. I söndags var jag och kajsa i stan och kollade runt lite. Jag fick köpt en skinnjacka från carlings, en kjol och linne från HM, hallon parfym och foundation. Mycket pengar har slösats men me like:) Mina föräldrar gillar inte att jag köper så mycket kläder så jag har hållt på att gömma min jacka X) Jag lade skinn jackan i väskan och tog på mig min andra. Sen när jag hade gått runt hörnet bytte jag jacka och lade i den andra i väskan x)

Sen i tisdags hade vi Tajms hela dagen i skolan och vi datt från 8-19.00 typ men det var väldigt kul! Och jag tyckte vårat nummer blev jätte bra.

Nu håller jag på att öva inför gympa, och jag känner inte att jag kan det alls. Sen har vi spanskan som inte kommer bli mer än en halvsida.....
Men men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0