Dagens Bästa

Dagens bästa var för en gångs skull på Matten.
Kajsa och jag tar en paus från våra matteböcker och vi börjar prata om pengar.
Jag- Amanda tiggde till sig pengar av de vuxna så nu ska vi få lite att köpa skor för!
Kajsa- Men kan du inte tigga lite till mig också?
Jag- Ne, du har ju din mormor som du får pengar av hela tiden.
Kajsa- Ja, jo men det var ett tag sen nu. Och senast gav hon bara pengar till melvin (kajsa säger det sista surt)
Jag- Jaså?
Kajsa- mm, fast det var väl för att han fyllde år....

XD

HAHHA vad jag skrattade!!!
Sur för att melvin bara fick...och att det sen berodde på hans födelsedag xD
Klockren!
Fast sen kom lite mer förklaring!


Kommentarer
Postat av: kajsa

HAHAHA!

Imon blir det åka av! :D

2009-02-26 @ 20:41:00
Postat av: Erika

haha vad roligt!!

2009-02-27 @ 18:22:41
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0