den veckas torsdag

Hola eller ska jag börja skriva Salam!
Salam betyder hej på arabiska...Och eftersom jag är en arab i FN rollspelet är det väl dags att jag börjar bete mig som en. Tryckte till och med ut böne tiderna för idag från en Saudiarabisk tidning x) Tyvärr har jag inte bett alla mina böner idag...Inte någon faktiskt!
Idag har vart en lång dag med skolk från gympan, lek med barbies på svenskan och cider på Litterär gestaltning. Fast jag hade önskat att det fanns mer kakor man kunde få x) nä nu ska jag inte vara sånn. Jag fick också våran bok vi gjort "överkörd och kär" så nu har jag något att läsa på kvällen :)

Sen idag har jag gått och sjungt på en massa konstiga låtar... Vem går och sjunger på dessa låtar egentligen?
Hosiana davids son
Någon Hannah Montana låt
Kärleken är evig
Sjörövar fabbe

Ja, ja jag kan inte hjälpa att jag fastnar på sånna låtar... :)

Nu måste jag skriva mitt spanska brev

Masalmas

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså dina designer e alltid så snygg!

2009-02-05 @ 22:05:50
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0