Fan, jävla idot, jag hatar mig själv!!!!!!

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!! Fan vad jag hatar mig själv!!!!! Jag är en jävla blind idiot och fan vad förbannad jag blir!!!!! Nu vill jag bara gråta......

Alla som känner mig vet att jag suger på spanska och antagligen kommer att få IG....Men den idiot som jag är bestämmde jag mig för att plugga! Det är 25 glosor jag ska nöta in och jag tänkte " man börjar alltid ju med det som är först i häftet" men acl o ve vad fel jag har. Nu efter hela eftermiddagen kan jag alla 25 glosor FRÅN FEL TEXT!!!!! Jag har fan pluggat in fel glosor...:(:(:( JÄVLA IDIOT!!!!! nu när jag äntligen var klar så kollade jag på texten och tänkte "men den här har vi väl inte jobbat med?" och så börjar jag bläddra i häftet och ser dem glosorna jag ska kunna :(:(:( Fan vad jag är arg.....jag gillar inte att nöta in sånt i huvudet som jag ändå inte vill veta..............................

Kommentarer
Postat av: kajsa

HAHAHAHAAHAHAHAHAH!!!!!



2009-02-26 @ 20:38:54
Postat av: Erika

det är lätt hänt faktiskt att man pluggar på fel. och du är inte en jävla idiot. lyssna inte på kajsa som skratta. som alla vet så suger språk och det kommer det nog alltid göra ;) tänk istället på vad bra du är på englska! en aningens bättre att kunna kanske än spanska... :)

2009-02-27 @ 18:21:14
URL: http://tjabs.blogg.se/
Postat av: Veronica

huva vad jobbigt. Men hata dig inte för det. Kör på bara! se det som posetivt, när du ska kunna de dära glosorna, behöver du kanske inte nöta lika länge då istället =P

2009-03-08 @ 14:06:20
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0