lockar och äcklig proteinshake

Ska snart dra till skolan lite tidigare för att jag och Pauline ska skriva vårt policy dokument.
Men jag känner att jag har ett litet problem. Jag har nämligen lockar i mitt hår idag och jag vet itne om det är fint... Antingen är det JÄTTE fint eller så ser det helt SJUKT ut...
Men men, Nu får jag dricka upp min protein shake för måste snart dra till bussen. Jag har faktiskt klarat dricka mina shakes 5 dagar i rad och det är bra. För dem smakar verkligen skit....Och man blir ju så läskad när man ser ett par goa frallor ligga på bordet men jag tog min äckliga shake i alla fall :) 
Och jag dricker dem endast för att bli mer pigg och få i mig en ordentlig frukost. För jag äter typ aldrig på morgonen så jag är inte pigg sen i skolan. Så jag tyckte det var en bra idé att börja med shaksen igen :)

Men nu måste jag dra
Massalama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0