Ny kurs, filmkunskap :)

Idag har det vart en ganska spännande dag...tror jag. Det som var roligt var i alla fall att litterär gestaltning har slutat och filmkunskapen börjat :D Det verkar kul och läraren var jätte ball. Och jag har hela tiden gått och tänkt att det skulle vara en ganska liten grupp men vi ska vara 30 pers??? :O Fast det var inte så många där idag. Det vi fick göra idag var att sitta i grupper av tre(så det var jag, pauline och någon annan kille) och komma fram till dem 5 bästa filmerna. Och det var ju helt omöjligt att komma överens men det fick bli som det blev x)
Vi valde såhär:

Forest Gump
Tictanic
Pirates of caribbean
Hitta nemo
Sagan om ringen

 
Hahaha xD Det var svårt att komma överens men det blev dem filmerna till slut!
Om jag skulle få välja själv så skulle det bli såhär:

Maybe baby
Lords of dogtown
American history X
The butterfly effect
Euro trip


Jag vet inte vilken ordning jag skulle sätta dem men det är några av mina favorit filmer :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 11:25:35
Postat av: Malin

American History X är jättebra :D Och så sorglig :S

2009-03-08 @ 13:50:51
URL: http://thingsthativedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0