shuttershade och bubbleroom

Jag känner stort behov av att shoppa men hela studiebidraget är nästan borta efter mitt köp av skinnjackan från carlings. Men jag ska visa en fin klänning och väska som jag såg på bubbleroom.se


Sen har jag hittat ett par solglasögon som jag jag bara måste ha i sommar! Dom är sjukt coola och det finns inga hetare! Jag tror jag ska ha dem i rosa, vita eller röda. Eller alla tre :D Och självklart är det shuttershade jag pratar om!
Finns det några coolare???


Självklart är dem så heta att självaste Kanye west har sånna!

Kommentarer
Postat av: sarah

HALLÅ!! den klänningen hade ju jag tänkt köpa ju!! :D:D fast i vitt, skitfin :)

2009-02-16 @ 17:45:11
URL: http://sarahellmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0