sjuk sjuk sjuk

HORRIBLE!
Jag är jätte sjuk och och 39.2 graders feber. Och den håller bara på att stiga hela tiden. Jag mår inte bra och jag hatar att inte ha kontroll över min kropp. Jag kan knappt gå och var nära på att fall ihop förut. Och jag orkar inte äta nått så jag är nästan död.... Sist jag var sjuk så hade jag 41 graders feber, så varje gång jag är sjuk så är jag alltid överdrivet sjuk. Det är hemskt...

Men igår var jag i alla fall frisk och då åkte jag och jb till stan. Eller allum. Men vi fikade lite och jag fick köpt en tröja från gina. Sen tittade jag på en super snygg skjorta till FN rollspelet men jag köpte den aldrig. Jag får nog åka in snart och köpa den. Sen  har jag några mer idéer till min outfit för rollspelet men dem håller jag för mig själv. Men najsigt kommer det att bli.

Sen efter stan så träffade vi lolla på kvällen och så kollade vi på melodifestivalen, pissa ute, drack konstig cider och skrattade åt en jäklig många saker. Jag kan ju säga att Emila var så jäkla grym. Det var super att hon gick vidare till globen :)


Masalama

Kommentarer
Postat av: Emma

Owh stackare!

Hoppas du blir bättre snart!<3

2009-02-08 @ 22:21:16
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/
Postat av: Erika

krya på dig!

2009-02-09 @ 11:33:36
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0