Madonna? yes or no? hmm...

Jag har på MTV och då kom det upp en reklam om att Madonna kommer till Ullevi i sommar. Då kom jag och tänka på en ganska konstig sak som jag sa till sarah på bussen hem en gång.
Sarah sa nått om att hon funderade att gå på madonnas konsert i sommar. Jag sa sen då hur mycket jag "hatade" Madonna. Okej kanske inte hata eftersom det är ett väldigt starkt ord men jag pratade om hur dålig och konstig hon är och att hennes låtar suger. Jag satt alltså och snacka en massa skit om henne. Sen avbröt jag mig själv "Fast jag tycker faktiskt att papa don't preach är bra, och lika a prayer och...." Och så bara jag fortsatte att rabbla upp en massa låtar jag gillade med henne. xD Så jag kom alltså fram till att hon har en del låtar som jag faktiskt gillar x)

Det var bara jätte konstigt....


Kommentarer
Postat av: sarah

haha, jaaa. Hon är faktiskt riktigt bra om man tänker efter ju! ;)

2009-02-17 @ 21:19:05
URL: http://sarahellmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0