början på 2009

2009 låter som ett år som är svårt att beskriva men det kan nog bli kul :)

På nyår hade jag trevligt med några girls så vi åt god mat och gick ner till sjön vid tolvslaget. Man såg typ alla raketer där ifrån så det var ballt. Mys nyår :)

Idag har jag umgås med min kompis jb :) Det var länge sen vi hittade på nått så det var kul att äntligen ha tid för att hitta på nått. Det känns som vi glider allt mer i sär. Vi åkte lite till lerum och fikade och se drog vi hem till mig och spelade lite nitendo 64 :) Det är coolt. Som alltid hade vi jätte roligt och gick runt och larvade oss på gatan med roliga lekar och nya danssteg. Hennes broscha hade kommit på två nya danssteg som vi testade medans vi gick hem till mig. Dom hette duschen och kebabrullen x) jätte roliga var dom.

Nu har jag i alla fall suttit och kollat på en massa south park avsnitt som är sjukt roliga xD
"God damn it, Cartman"  XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0