dålig uppdatering

Jag har blivit jätte dålig på att blogga....:(

Jag får nog skärpa mig lite. Men i helgen har jag haft roligt kan jag berätta. I fredags slutade jag kajsa och sarah tidigt så vi åkte in och fikade. Sen åkte sarah hem så jag och kajsa gick runt och kollade i affärer och gick sen på benjamin buttons ortroliga liv med brad pitt. Den var inte så bra som jag trodde men den var ändå okej :)
Sen igår var jag och jb i allum och shoppade loss. Jag hittade en randigt linne, en blå tröja och ett par skor :) jag hittade mer men jag hade inte tillräckligt med pengar. Sen träffade vi lolla och gick hem till mig och kollade på film :) mys :)

Annars har det inte hänt så mycket. Ska snart gå och se på 90210 som är väldigt kul!

bye bye

Kommentarer
Postat av: kajsa

Skriv mer :) Och brad pitt är snygg :D

2009-01-20 @ 12:32:12
Postat av: BJERNHAGEN

nice blog you have :)

2009-01-20 @ 17:31:14
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0