hard work, work.....with a lot of homeworks and beauty and the geeks!

Jobbig dag är allt jag kan säga! Pluggsöndag kan man ju kalla den....eller beauty and the geek söndag. Min familj har vart borta denna helgen igen så jag tog in min dator till det stora huset och bestämmde mig för att få alla jobbiga läxor. Men såklart fastnade jag vid beauty and the geek som är ett väldigt roligt program med alla uppblåsta blondiner som inte ens kan nämna en kontinent i världen. Och alla nördiga killar med stort fluffigt hår och absolut ingen social kompetens över huvudtaget. Så det var väldigt underhoållande för ett tag men nu måste jag verkligen sätta igång.

Läxisor to do by tomorrow or tuesday:

* FN-landarbete - Aktuell politik
* Ändra mitt filmmanus
* Drama manus
* Dikt
* Spank text om sin favorit sak

Jag har snart skrivit klart min spanska text som inte är i närheten av godkänd. Sen har jag kommit igång lite på aktuell politik i Saudiarabien men inte på nått annat. Jag vet hur jag ska skriva allt annat men jag orkar bara inte börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0