sjukt snygg Paramore T-shirt

Jag såg denna as snygga t-shirten på CDON och blev helt kär i den. Men det känns inte som jag gillar Paramore tillräckligt mycket för att köpa den. Jag tycker dem är bra och dem har bra låtar och sånt men jag vet inte riktigt....Fast denna t-shirten är ju helt underbar med färgerna och trycket och allt. Kanske om jag har jätte mycket pengar så kanske jag köper den :) Men till alla Paramore fans kan jag säga - om ni vill vara sjukt heta enligt mig, bär denna tichan... :D

Kommentarer
Postat av: emmaa

svar: taxi :) chupchup, kollar in den nue ;D shnygg! keep it up!



kram

2009-01-26 @ 20:36:24
URL: http://emmasito.blogg.se/
Postat av: emmaa

svar: tjoo, taxi tack! :)

juppjupp, kollar in den nue ;D shnygg! keep it up!



as snygg t-shirt!



ha en fort. trevlig måndas kväll!!



kram

2009-01-26 @ 20:41:05
URL: http://emmasito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0