Ugly, fat, wierd biatch...

Vissa dagar känner jag bara för att gräva ner mig. Och idag var en sådan dag!
Jag kände mig jätte ful, jätte fet, kläderna var fel, jag hade inte sovit nått under typ hela natten och så hade jag jävligt ont i armhålorna.... Och jag orkar inte gå inte på vad som hänt

Men jag klarade dagen även om jag bara ville gå hem och krypa ner i min säng med värmefläkten som värmer fötterna.
Jag har, trots min dåliga dag fått väldigt mycket gjort tycker jag. Spanska, Lyssnat på FN-tanten, Val iv-val (engelska C & Webbdesign) Gjort lite policy dokument, fixat lite med FN-pärmen, svenska läxan och sen gick jag på extra matten. Det tyckte jag var bra av mig... :)

Jag hoppas dock att morgondagen blir bättre så att mitt självförtroende för denna veckan sjunker ännu mer....

Kommentarer
Postat av: clöur

du behöver inte oroa dig för ditt självförtroende för du är så jävla snygg!

2009-01-28 @ 19:23:07
URL: http://manifestation.blogg.se/
Postat av: Emma

Awh, du är me superbäst! O tänka sig att vi snart blir kändisar :D<333333

2009-01-28 @ 20:02:08
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0