I thought we were going to die

Igår på kvällen träffade jag erika och kajsa och såg på en massa skräckfilmer :) fun fun
Vi gick först och köpte lite glass och kakor på ica och sen bakade vi även kladdkaka hemma hos erika som blev lite misslyckad men den var god en då! Vi såg på Disturbia som var en jäkligt läskig film med många pop-up scener som skrämde livet ur mig. Almost a heartattack! Sen blev det prom night som även den var jätte läskig! Gunn vad synd det var om henne. ( jag har börjat säga GUD hela tiden så jag ska ändra det till GUNN istället :)
Sen när mitt hjärta inte klarade mer skräck så blev de någon annan konstig skräckfilm som inte var så läskig på tv.n.....Men det var i alla fall jätte trevligt igår:)

Fast sen när jag och kajsa skulle gå hem någon gång vid ett på natten så blev jag rädd på riktigt. När det gäller film så blir man ju rädd för stunden men man inser ju sen att det bara är film. Men det var så läskigt när vi skulle gå hem och det var kajsa som skrämde upp mig. När vi gick på trottoaren såg vi några människor gå lite längre bort så vi svängde in på en väg som vi visste va fel men vi svängde för att slippa möta dem. Helt plötsligt vänder sig kajsa om och skriker allt hon kan och börja springa och då gör ju jag det samma. Jag blev så rädd när hon skrek "JAG SÅG NÅGON"....Sen när vi vänder oss om efter en bit springning så är det ingen där. Men jag var så jäkla rädd......Gunn, skräm mig aldrig så igen kajsis

Kommentarer
Postat av: Erika

haha vad roligt att hon skrämde dig så!!!! ;) det var en mycket trevlig kväll igår! tur att ni hittade hem och inte blev offer för en seriemördare ;)

2009-01-25 @ 17:32:25
URL: http://tjabs.blogg.se/
Postat av: kajsa

hahahaha! Så jävla äckligT! Och sen när jag gick själv hem och din telefon dog var tvungen att springa! XD och de som sov i båten ;) haha de är kul att gå ute mitt i natten :P

2009-01-26 @ 16:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0