Fan vad sjukt!!!!

Söndagen till måndagen var nåt av det mest underligaste jag upplevt!
Jag är alltid den som vaknar först! Typ åtta, nio någongång på morgonen.... det spelar ingen roll om jag går och lägger mig vid tolv på kvällen eller tre på morgonen... jag brukar alltid vakna vid åtta. Men natten mellan söndagen till måndagen skedde det konstigaste någonsin typ!
Jag gick och lade mig klockan tolv vilket inte är så sent... eller hur?
GISSA NÄR JAG VAKNADE?!

Tjugo i TRE DAGEN EFTER!!!!!!!

Helt sjukt. Och enda andledningen till att  jag vaknade var för att jag drömde en mardröm och hade jag inte kollat på klockan så hade jag sommnat om och sovit längre :O!!!!!!!!!!!!
HELT SJUKT!!!!!! Jag har aldrig sovit så länge och jag gick och var helt borta typ i en timma för jag fattade inte vad som precis hänt!! Helt sjukt!
Jag försökte komma på flera anledningar till varför jag sov så länge och jag kom typ på att "Någon drogade mig" " jag skulle egentligen dö men någon ångrade sig och gav mig en kraftig sömn istället" " eller nått sånt sjukt!
Sen sa manda att jag kanske sov så länge bara för att jag var trött men jag tyckte det lät för lätt..... Det måste vara nåt sjukt!

Kommentarer
Postat av: bitte

shit det var länge

2009-08-04 @ 18:42:11
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0