Jag och Jb:)

Måndag och Tisdag har bestått av att hänga med jb :)<3 Just like old times!
Det är så lätt att vara med henne för på ett sätt är vi så lika så att man kan göra precis som man vill :)
Vi säger samma saker samtidigt och tänker lika så att ha henne som kompis är underbart!
Vi har flängt runt lite över allt och haft kul :) I måndags var vi och badade i Uspen och det var första gången jag badade i år! Sen cpade vi runt i centrum och lekte "coola" haha Det är bara jb som fattar xD
Men jag och assface (egentligen vill hon bli kallad Jimbo, och hon vill kalla mig assface, men egentligen är hon assface) är roliga tsm :)
höhö!
Aja just an update :) Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0