Kul med vännerna :D

Är inte sommaren det bästa som finns? När man kan chilla med sina vänner och ha hur kul som helst :)
I Torsdags åkte ja, jb och jenny ut i skogen och tältade & badade! Sommar på högsta nivå!
Så underbart kul man kan ha med dem två alltså. Vi hade också med oss våran nyinköpta vattenpipa som heter Robert :) Han är guldig och jätte fin x)

Sen på fredagen samlade vi ihop lite folk för att chilla på nääsbadplats. Lite sjövik, lite lerum och lite floda folk! Bra blandnig tycker jag :)
På lördagen mådde man väl inte så toppen men jag, kajsa, sarah, erika, jb, jonas, lola och Knut åkte till aspen och hängde där hela dagen :) Träffade även lite folk där som man kände och senare kom Jenny & jonny också :) Sommar på högsta nivå igen :) Senare på kvällen åkte jag, jb, jenny, jonas och jonny till floda och rökte vattenpipa :)
Så, det var en liten snabb sammanfattning av vad jag hållt på med på senaste :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0