Party och måla hus :)

Hej hopp! Nu är jag ute på Tjörn hos min faster och chillar. Ska hjälpa henne att måla hus denna veckan så jag bor nog här tills på fredag :) Efter att ha haft en liten party helg så är det lite skönt att komma ut till lugna, men blåsiga västkusten!

I fredags bar det av hem till erika där man fick träffa goa människor från klassen som man inte sett på väldigt länge. Enormt trevligt säger jag bara :) Det grillades & chillades och hade det allmänt trevligt. Tack erika igen :)

I lördags åkte jag och jb hem till Jenny vid två för att hjälpa henne göra i ordning för festen som skulle vara på kvällen :) Vid åtta kom lite folk och då satt vi ute och drack & rökte vattenpipa :D Sen vid tio kom massa mer folk och allt blev super :D Dagen efter blev det städa så det såg ut som att det inte vart någon fest och så drog jag jenny, jb och jonny ner till ancona och käka pizza!

Så nu sitter jag här och har målat med lite grundfärg på huset och sitter här i solen och blåsten :)

Sally lade sig vid mina knän förut!


Här målar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0