uppdatering :)

Fan också...
Nu ska jag blogga igen. Nä, men jag gillar att blogga det har bara vart sjukt mycket på senaste och jag har aldrig orkat ta mig tid till att sätta mig ner och skriva om saker som hänt.
Men nu ska jag börja blogga mycket.....igen! hehe

Senaste inlägget var för typ 11 dagar sen men jag ska se om jag kan sammanfatta det som hänt....

Eller nä... det går inte för mitt minne har slutat att funka. När jag skulle interjuva i torsdags hade jag helt glömt av hur man interjuvade så det blev skitdåligt. Jag hade inget minne av att det fanns något som hetter följdfrågor och anteckna...
Min hjärna har som sagt tagit sommarlov.

Men det jag kommer ihåg är att jag har haft en underbar kul tid med en massa kompisar :) Tack för dom vill jag säga.
Lite bilder kan visa lite som pågått!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0