Sommarlov = fina tider

Sommarlov med ingen tid för bloggning....tyvärr

Men på senaste tiden har jag:

Vart på midsommarfirande hemma hos clara och åt middag med henne, sofia, sarah, lisen, kajsa och bella :) Sen blev det ju fest på kvällen!


Åkt Wakeboard klockan 3 påmorgonen. Eller jag åkte inte men jag följde med Fredrik och han kompisar ut på aspen klockan 3 på morgonen xD Jätte kul var det! tycker fortfarande det sms jag fick är skit kul! "det här kommer låta jätte dumt men jag är helt seriös nu, Vill du följa med mig och några polare att åka wakeboard klockan 3 på morgonen?" Haha


Jag har vart med kajsa väldigt mycket. Förra söndagen, måndagen, onsdag, torsdag, fredag, lördag...Och det blir säkert mycket mer för det är bra :D Det är kul att ha någon man alltid kan vara med :)

I måndags var jag kajsa, clara, bella, hanna och johanna på liseberg och såg lotta på liseberg xD (jag& kajsa syndes i tv, och så sydes hanna och clara mycket i tidningen) xD
Haha men det var väldigt trevligt!
(vi testade också coola solbrills och bella köpte dem coolaste)


Sen har det blivit en hel del slapp i solen och sånt :)

I fredags var jag och kajsa i stan såg pyttelite på metaltown från bron och sen drog vi runt lite... på kvällen drog vi på fest vid nääs vilket var mycket trevligt. Roliga, fulla mäniskor och alkohol gillar vi :D
(linus, jag, kajsa, lärjungen, kungen och härskaren)


Igår, lördags, var jag på dop :) Min 3 månader gammla kusin döptes i nödinge :) Nils heter han! världens sötaste bebis:D Jag tycker om småbarn men jag gillar inte att vara med dem allt för länge, men så var det inte med nils. Han var det sötaste och jag blev så glad av han! Jag stod vid hans vagn och han höll mitt finger och jag hade säkert kunnat stå där i flera timmar! Gu vad jag blev glad av honom!

Igår kväll efter dopet var jag med lolla som jag inte träffat på länge kändes det som :)  vi hängde vid hylterna badet och pratade som bara den x) sen drog vi hem till mig och hängde där :)  Mys pys på det!

Det är lite vad jag hållt på med och jag hoppas att det fina vädret håller i sig hela sommaren och att det blir en massa kul saker som händer :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ses snart!saknar dig min skrutt <3

2009-07-01 @ 13:41:03
URL: http://sarahellmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0