dagens många saker

Dagens frukost: Yogurt med flingor
Dagens klädsel:
skor, leggins med dragkjedja, kjol med hög midja från lindex, rosa linne från HM, tröja och halsduk
Dagens låt:
Dima bilan - Lady flame
Dagens vill:
Åka till london & moskva
Dagens prat:
Melodifestivalen
Dagens svåraste:
Matten
Dagens humör:
Rätt glatt :)
Dagens otur:
Spillde cola över hela golvet
Dagens person:
Sarah. Mycket prat om Dima idag :D
Dagens irritation:
Blåsan på min tunga
Dagens kroppsdel:
Min arm :) jag har aldrig armband men idag hade jag det!
Dagens smink:
Foundation, puder, ögonskugga, mascara...

Kommentarer
Postat av: Sarah

"Dagens vill: Åka till london & moskva

Dagens prat: Melodifestivalen

Dagens person: Sarah. Mycket prat om Dima idag :D"



Samma häär! Skulle jag svara så skulle jag svara EXAKT samma! haha, fast dagens person skulle bli du då såklart och inte jagsj ;) & Dagens vill skulle vara bara Moskva & inte london :D haha, men nästan! <3<3<3

2009-03-17 @ 10:29:13
Postat av: Emma

Dima foooooevah<333

2009-03-17 @ 10:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0