ööö, wtf?

Orkar inte plugga naturkunskap
Vill se på One tree hill
Hatar min lillasyster
Älskar cola
Vill shoppa
Är trött
Kan inte komma på en film till fillmkunskapen
Vill bowla
Vill kunna matte
Önskar att jag var i London
Vill se Mcfly igen


Ja, lite som jag vill, känner och tycker just nu...Idag har det vart en väldigt slapp dag som började med extramatte (hehe) och sen lite jobbigt skolk från dudas gympa lektion.... Så jag, emma och eleni drängde runt lite över allt i flera timmar. Och på filmkunskapen på eftermiddagen höll vi på med filmmusik vilket var väldigt kul. Alla hade typ förberätt nått och visade först det vanliga klippet och sen satte dem in en annna sorts musik. Så Mr Bean fick lite action i sig x)
Nu ska jag nog titta på lite OTH

TJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0