SKANDAL!

Skandal! Vem röstade på Caroline af ugglas? Den är INTE BRA!!!! Allt låter likadant hela låten igenom!

Melodifestivalskvällen spenderades hemma hos sarah där det bjöds på ostron och champange för hennes borsh flickvän fyllde år. Kul att fått testat det :) Sen blev det i alla fall melodifestivalen och whoo, det var som julafton för mig och sarah. Riktiga shlagernördar som sitter och diskuterar allt från låt, kläder och dans x) Men det är ju så kul. I alla fall så var vi helt säkra på att måns skulle vinna och vi röstade på honom. Men ack vilken chock!!! VI skrek till när måns fick sina poäng av tittarna och insåg då att det var kört för han. Så då satt vi och skrek på att Alcazar skulle vinna och då fick dem poängen efter måns, då  vi också insåg att det var kört för dom började vi heja på EMD. Så fick dem poängen efter alcazar och då var det kört för dem med. Efter det satt vi och sa att vem som helst fick vinna utom Caroline, så vi blev jätte glada att Malena vann! Men gu, jag har aldrig vart så nervös vid en final!

Efter det satte vi oss vi datorn och kollade på en massa mer shlager :D

Såhär tyckte jag det skulle bli!


1. Måns
2. Alcazar
3. EMD
4. HEAT
5. Emilia
6. Agnes
7. Sarah Dawn Finer
8. Malena Ernman
9. Molly Sanden
10. Sofia
11. Caroline af Ugglas




Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAH! SKANDAL JA! Ugglan suger! Jaaa, jag tycker fortfarande att Måns borde vunnit! Menmen, Malena är ju hundra gånger bättre än Ugglas så det går ju bra iaf :D HAHAH, jag fick spriiit hos Sarah, nä men ostran va kul, slemmigt och så men ;) Åh, HEJA MALENA! :D haha

2009-03-17 @ 10:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0