svt är blä just nu!

Vem är trött på SVT? Räck upp en hand...

Att kolla på det är ju kul, dem har ju trots allt program som andra avenyn och melodifestivalen! Men att sitta och plugga in om den "fria televisionen" är defenetivt inte kul. Jag orkar inte plugga in att det ägs av en förvaltningsstiftelse, att vi fick färg tv 1970 och att svt ska erbjuda ett mångsidigt programutbud. Jag vill bara inte. Men vad måste man göra om man går i betygskåta JM, jo plugga? Jag hör betyg, betyg, betyg hela tiden och man blir nästan beroende av att lyckas. Det är hemskt ibland...Speciellt när det inte går bra.

Men jag får snart gå tillbaka till mitt plugg om svt om jag ska kunna det tills imorgon. Jag lägger också upp min framsida till tidningen Genus som vi gjorde idag på redaktionstiden.

Så so long, king kong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0