Dagens bästa

Dagens bästa var när jag satt och lyssna på musik från min nya mobil. Musiken som strålade ut ur högtalarna var av den hårdare sorten och jag & min lillasyster satt och headbanga lite smått. Efter ett tag säger min lillasyster på bred göteborgska
- Jag gillar mest rock n roll!
Jag kollar på henne konstigt och skrattar. Hon är 5 år liksom.
Lillasyster- Hon (nån kändis som jag inte uppfatta) gillar mest rock n roll så då gör jag med det.
Jag kollar på henne konstigt och skrattar.
Lillasyster- Men jag vet inte vad det är....Är det rock n roll?, säger hon och menar musiken från mobilen.
Jag- Typ....
Lillasyster - (lite tystare) Aha.....
Och så går hon där ifrån!

XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0