HELA NORDEN I FINAL!!!

HELA NORDEN I FINAL!!!!!!!!!
Det är så det ska vara! Nu är allt bra.
Hoppas bara Norge vinner på lördag :D

Alexander Rybak är en jätte bra artist med bra röst men en dålig låt och dåligt uttal. Låten är väl inte jätte dålig men jag tycker den inte är bra. Fast jag kan ju då säga att Rybak väger upp det med sin utstrålig och charmiga utsida :D
Heja Rybak!!

MINA TANKAR OM ALLT UNDER ESC SEMI-FINALEN
 # Den blonda tjejen med tuppkam från Irland var jätte läskig! Typ som en skräckfilm!
# Sjöng den lettiska killen om sin kuk eller gillade han bara att ta på den?
# Sverige skulle aldrig göra som Serbien och skicka ett bidrag på skämt!
# Slovakien? Inte konstigt att dem kommer på en dålig plats om dem skicka sånna bidrag…
# Måste programledarna stå och ta på varandra hela tiden??
# Varför allt tjat om att sverige är inblandade? Det gör oss inte till vinnare….
# Ungerns sångare sjöng falskt hela tiden tyd xD
# Sakis Rouvas hade för kort tröja och långa armar!
# I båda semifinalerna har jätte många sjungit falskt…Dem får skärpa sig till finalen!
# Haha shirley clamp snodde Marie Sternholts skämt om holland
# Programledaren har brunt hår men gråa polisonger
# Jag tyckte gubbarna i glittriga kostymer var coola!
# Kill-programledaren såg ju jätte kåt ut på tjej-programledaren

KVÄLLENS
Kvällens bästa framträdande: Azerbaijan
Kvällens sämsta framträdande: Serbien
Kvällens snyggaste kläder: Irland (sångaren)
Kvällens coolaste på scen: Greklands lyftkran/rullband
Kvällens bästa röst: Polen 
Kvällens största diva: Killen från slovakien
Kvällens sämsta: Programledarna...igen
Kvällens snyggaste: DIMA!!!!!!
Kvällens charmigaste: Rybak

Dem jag helst ville skulle gå vidare till final var:
Norge, Grekland, Azerbaijzan

Kommentarer
Postat av: Emma

Om nån måste vinna hoppas jag på Azerbaijan!

Så himla bra så de finns inte!

2009-05-15 @ 08:41:40
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/
Postat av: sofia

# Sjöng den lettiska killen om sin kuk eller gillade han bara att ta på den?



LOL IRL GARVADE IHJÄL HAHAHA!

2009-05-15 @ 14:42:03
URL: http://escalators.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0