sarorna 18år!

Igår var det en väldigt trevlig kväll hemma hos sara där vi firade sara och sara!
18 år har dem blivit.
Vi år i alla fall jätte god mat och goa kakor som efterrätt :) Vi såg även på Robinson och sprang runt och dansade till Bag in da box med en bag in da box i handen xD !
Vi spelade också så kan det låta och jag och windt var typ bäst.... (om jag inte gissat fel på travlota frågan) (men sen var jag ball och chansade hej vilt och gissade rätt på siw malmqvist frågan) x) hehe
Jag hade i alla fall jätte kul så tack tjejor <3

(bilder lånade av sofia, escalators.blogg.se)




Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha puss <3

2009-05-03 @ 15:35:35
URL: http://escalators.blogg.se/
Postat av: kajsa som missade detta :(

ser mysigt ut!

2009-05-04 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0