Top 3...Skådespelare

1. Sean Willam Scott
Jag säger bara American Pie! Typ världens bästa komedier.
Men han har gjort många andra som är bra. Mr. woodcook, The dukes of hazzard, Dude, were's my car?, Final destanation, road trip mm. He is grymish!




2. Adam Sandler
Adam Sandler är ju sjukt rolig och bra skådis.
Och nåt som är konstigt är att jag gråter typ aldrig till filmer men jag har gråtit till mågna som Adam Sandler är med i. Mr.Deeds och  click bland annat. Den bästa filmen med Adam Sandler är Billy Madison eller bid daddy tycker jag.



3. Will smith
Bra skådis som kan göra många olika roller. Den bästa med honom är ju absolut Hancook. Inget snack om saken. Den sämsta som han gjort är Hitch som jag typ somnar till. Tråkig!
+ Fresh prince in bel air är skit roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0