King Rybak! Eurovison is yours :D

IGÅR VAR EUROVISION!!! Jag visste det hela tiden att Norge skulle vinna!
Vem annars likom?
Rybak hade nåt för alla. En skandinavisk man (eller pojke) med en låt som passar öststaterna i smaken också!
Gu vad GLADA jag och sarah blev varje gång Rybak fick poäng! Skrek så hela området kunde höra oss!

Men min och Sarahs shlager kväll började nere i centrum där vi köpte pizza, godis, chips och dricka :) Mycket ska det va, när det är shlagerfinal! Vi satt i alla fall och diskuterade fram till nio om bland annat eurovison och låtarna.
Och sen small det till! Dima öppnade skitbra och jag och sarah satt och glodde som två fån och skrek "AV MED SKJORTAN" (ja lite pinsama är vi) xD
Sen kommenterade vi alla bidrag och sjöng med väldigt fint! Speciellt i Inga & Anus (haha stavning?)
När reslutaten kom satt vi och skrek, gjorde vågen, hoppade upp & ner och hyperventilerade! ( jag drog upp min knopp på sängkarmen för att jag va så nervös)

Men sen VILKEN LYCKA! Norge fick poäng, poäng och ännu mera poäng! Jag och sarah brydde oss mer om Norges resultat än Sveriges. Kommer knappt ihåg när vi fick poäng x)
Men fan va gött asså! NORGE NÄSTA ÅR SARAH!!!!!

Sen satt vi typ uppe till 4 på morgonen och va inne på facebook en stund sen blev det en massa censurerat språk. Vi diskuterade nämligen vem av oss som var mest manlig. Och då blev det ju en massa fördomar typ men det var jäkligt kul. Jag kan posta den listan sen hur det blev xD

Men jag hade i alla fall en jätte kul shlager kväll :)tack sarah<3

Dem jag tyckte va bäst var:

Tyskland


Azerbaijan


Norge
(han kanske inte har den bästa låten enligt mig men han va fan kung)


Kommentarer
Postat av: Sarah

ÅÅÅh, Rybak e min kung, såå bra! :D Hahaha, jaa. Men vi blev ju såå glada & de e ju bara esc 1 gång om året så de får dom tåla :D & nästa år blire OSLO!!! Ah, ska bli så sjuuukt kul!!! Vi, och rybak lix! :D & haha, listan äger! Jag hade oxå hur kul som helst, taaaack carro! <333 & okej Den bilden på tysken, aah, ge mig lix ;)

2009-05-17 @ 17:32:51
URL: http://sarahellmin.blogg.se/
Postat av: Stina

Rybak var klart bäst ..! :D:D

2009-05-17 @ 19:43:06
URL: http://novels.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0