degig men bra helg!

Haupp...ännu en helg över. En ganska lugn helg men väldigt trevlig.
I fredags åkte jag och jb till sjövik och dega där med sjövikgubbsen. Sen när jag kom hem på lördagen så dega jag i soffan hela dagen tills lollo och jb kom till mig på kvällen då vi alla tre degade i soffan. x)
Nu idag så har jag degat ännu mer i soffan och gjort absolut ingenting tills nu på kvällen då jag gick ner till centrum och träffa jenny & jenny som lekte pundare x) my girls <3 sen kom johnnyboy också! Snacka ett tag och "hängde" x) i centrum och sen gick jag och jb hem till henne och kolla på film.
Vi skulle se tictanic men vi hittade inte den "fourlives, we didn't find tictanic" så vi såg tio orsaker att hata dig. En kul, lite halv mysig film :) "oh, that must be Nigel with the brie" haha fan va vi garva xD
Och så var den underbara Heath Ledger med  i filmen och han sjöng fantastiskt :O Fan va bra det var!
Lyssna/titta och njut!

Kommentarer
Postat av: Melissa

fin blogg:D

2010-09-28 @ 18:43:23
URL: http://hhejmellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0