HUR FAN BETER SIG 12 ÅRINGAR?

Det är  förvånandsvärt hur intressant ett samtal mellan 2 tolvåringar och en 17 åring kan bli!


MIN LILLASYSTER = A
LILLASYSTERS KOMPIS = V
LILLASYSTERS KOMPIS POJKVÄN = J
Det hela började med att jag satt och lyssna på när A och V började prata om discot dem skulle till på kvällen igår. Jag hoppade in i samtalet lite då och då för vissa saker kunde Jag verkligen inte fatta xD haha! Dem beter sig så konstigt! Jag menar V är ihop J som går i A:s klass och som egentligen är kär i A men blev ihop med V som han aldrig träffat! Dem har endast smsat...genom A:s mobil! xD haha xD

Sen ville V göra slut med honom ikväll så hon kunde dansa med andra killar och för J höll på att smsa att han var så tjock hela tiden X) Fatta att jag inte kan sluta skratta när jag sitter och pratar med dem. Men sen kom också den roligaste kommentaren i världshistorien som var helt seriöst!

V- Sen får vi inte glömma att lägga pappaer innanför min BH!

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0