vi har växt upp...:)

ååå! Minnen!

Matte hade lagt ut denna bilden på sin bildagbok!

Det är jag, matte & emma och det ser ut som vi nyss har badat xD hahah

Nakenfisar (och som vanligt ser jag ut som ett mongo medans emmis & matte är söta och kollar åt ett annat håll) xD

Haha och det var matte som censurerade och jag antar att det räcker med den censuren eftersom vi var små x) Och nu när jag kollar på bilderna så saknar den tiden då vi alla bodde i gråbo i närheten av varandra och lekte hela tiden! Underbara minnen har jag med dem här två <3

Sen finns ju även denna fina bilden som jag lagt upp innan x)

HAHA fy fan det är ju nästan synd om mig xD

Men nu har vi växt upp och är stora flickor & pojke.

Bild från sommaren 2008 :)

 

Jag kommer alltid att älska er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0