naken lördagskväll med dem bästa!

Bling bling! <---- The coolest way to say hi!

Igår blev det en störtskönkväll. Det blev försent att åka till festen som vi skulle till så vi tog med vattenpipan och satte oss vid en skolan i floda :) Det blev också lite chips och cola x) OCH CHIPS MED BEARNEISSÅS!!! Fatta vilken uppfinning! den som kom på det är min och jbs GUD! haha xD

Men vad gjorde vi mer...A just det ja xD haha jag, jb, jenny och johnny tog av oss alla kläder och spelade brännboll i underkläderna på fobollsplanen på skolan xD hahah bollen var en ihopknycklad burk och kornorna var cola & ramlösa x) Det var jag och johnny mot jenny och jenny & lollo var dommare xD hahaha det måste sett jäkligt roligt ut xD Först klädde vi ut oss till nördar (byxorna högt uppe typ och lite mer) men sen blev det slampigare xD hahaha det var jätte kul!

Men aa sen hände väl inte så jätte mycket mer. Vi irrade runt lite och sen blev det hemmåt vid halv två tror jag :) Men det blev en skitkul kväll! Vilket jag alltid har med er <3

Haha! Jag och jb hade kul med lollos mobil x)


Haha sen gjorde vi som vanligt! målade slingor i mitt hår med pennor x)
En röd och en silvrig! (den silvriga ser ut som grå, så man kan tro att jag har grått hår x)

Haha och du har så rätt johanna xD just a weirdo with five colours in her hair xD

 

Tyvärr har jag inga bilder från när vi klädde ut oss..eller rättare sagt klädde av oss x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0