andra avenyn kändis + shopping

Idag var jag i stan med mandel och köpte lite kläder. När jag säger lite nu så menar jag det. Men det blev dyrt så dyrt det jag köpte så jag var tvungen att låna mandles pengar! Bus-Carro.
Men jag köpte en adidas tröja från stadium och en klänning från Rut m.fl.
image125image126
Tröjan kostade 600 kronor och klänningen 149kr. Mycket bra köp tycker jag!

Och det var as roligt sen när vi satt på ett as fullt tåg hem sen när vi stannar på aspen station. Jag och amanda satt närmast dörren på golvet men hon sitter närmast dörren. Så utbrister hon
- Kolla David från andra avenyn!
Och jag reser mig upp fort som fan och kastar alla kassar jag har och kollar ut. Och det är då jag kommer med min dumma kommentar.
- Men han röker ju! Det får han ju inte göra. Han har ju astma. XD

Jag kanske är lite väl fast i serien. Självklart har han ju bara astma i serien och inte på riktigt.  XD Men jag tyckte ändå inte att han skulle röka!

Kommentarer
Postat av: Tove

hahaha. Jo man kan lät bli fast i såna serier :p.

2008-04-28 @ 22:07:43
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: kajsa

mkt fina kläder och du är allt för rolig du med andra avenyn!

2008-04-29 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0