Andrew Johnston - Britains got talent


Erika tipsade mig om den här pojken Andrew Johnston som sjunger en sång i Britains got talent. Det är så sorgligt för när han håller på att prata med Simon Cowell så säger han rätt ut
- Jag har blivit mobbad hela mitt liv.
Det får mig bara att vilja få bort alla mobbare för hur kan man göra nått sånt när en människa blir sårad. Och sen så öppnar han sin mun och sjunger. Han sjunger så bra så att jag får rysningar i hela kroppen.
Kolla på den så kommer ni förstå vad jag menar...

Kommentarer
Postat av: Anna

jag blir så rörd.
kolla in tävlingen på min sida btw.=)

2008-04-25 @ 17:12:56
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se
Postat av: Amanda Happ

Jag blir verkligen rörd. Vid sånna där stunder man känner att man vill hugga alla mobbar med en kniv i ryggen.

2008-04-25 @ 17:19:44
URL: http://blottandeinfo.blogg.se
Postat av: Erika

Ojoj, han är ju hur bra som helst! Det är så synd om honom:(

2008-04-26 @ 10:27:18
Postat av: sofia

rysningar, hej hej!
grina sönder x)

puss carro

2008-04-26 @ 10:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0