Nu rök nästan allt...

image101image102OMG!!!
image104image103
Jag fatta inte hur jag vågade! jag har kort hår i nacken nu och lite längre där fram! :O
Jag är chockad över att jag vågade, men jag blev riktigt nöjd.
Jag var så trött på att frisyren bara hängde och slängde så jag var bara tvungen att få bort det.
Och så har ju håret blivit rätt slitet av alla blonderingar så det var nog det bästa att göra.
Just nu funderar jag på om jag också ska färga mitt hår?! Min utväxt är så mörk och som sagt är det inte bra att färga blont så mycket som jag gjort det. Jag funderar på att färga det lite choklad brunt, men jag tror jag väntar till efter sommaren!
Whoo, new haircut is the only thing new...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad snyggt duh (:

2008-04-05 @ 14:18:58
URL: http://ebjurling.blogg.se
Postat av: Lisa tenfält

nice ;)

2008-04-07 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0