söndag.se

Jag sitter och lyssnar på Brolle Jr. Fasen va han är bra! Hans röst är det bästa balsamet för själen, eller ett av det bästa balsamen. Jag sitter här och druknar i has röst och förbannat sexiga utseende. Jag tycker fan att han är en av de sexigast killarna i hela världen.
image108Kolla på honom!! Kan man vara snyggare?
medans jag sitter dränker mig i han så sitter jag och väntar på att JB ska komma hem så vi kan göra nått, för jag orkar inte sitta ensam idag...



så nu kan ni också dränka er i han :D

Kommentarer
Postat av: Isabella

Satan va jag är på din sida! Brolle är kärlek

2008-04-13 @ 13:11:43
Postat av: carro

haha gött!! yes brolle är kärlek in life!

2008-04-13 @ 13:40:55
Postat av: Sofia

ohja. såg han på så ska de låta förra veckan och på sing a long igår. han är helt översnyggsexigochallt!

2008-04-13 @ 17:18:27
URL: http://sofiiaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0