väntar.se

Väntar fortfarande på Jb. Jag kommer typ få vänta i
2 timmar till eller nått, men jag väntar...
Jag fick en sån känsla idag bara att gå runt sävelången.
Jag vet inte varför men jag kände bara för att gå 8km.
Hoppas JB följer med, för jag vill  bara ta en promenad
och prata. Det är några saker jag måste få ut....
............................................................................
...........................................................................
............................................................................
..............................................................................
.........................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..........................................................................
image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0