vill ha!

image123
" I used to jog 5 miles a day, Then I found a short cut"

Jag vill ha denna, men jag vet inte riktigt hur min eknomi ligger till. För om jag inte får nått sommarjobb då ligger jag risigt till... Då kommer jag inte ha några pengar i sommar ås då måste jag spara nu. Vilket blir ett problem för att jag älskar att köpa nya saker hela tiden! Men jag får se med tiden om jag har pengar...

Egentligen vill inte jag ha sommarjobb men jag känner att jag måste. För om jag får ett sommarjobb så kommer jag ha alla pengar jag behöver ( jag vill även köpa en bärbar dator) men då kommer det ha kännt som att nästan hela sommaren har gått för då är det ungefär bara 4 veckor kvar att hitta på nått. Fast kul att inte göra nått när alla andra har sommarjobb...
Jag får se hur det blir.

Men om jag ska hålla mig till ämnet så vill jag ha den här och en massa andra saker!!

Kommentarer
Postat av: amanda dörren till höger

jag vill mä ha sommar jobb jag tror de sket sig med kommungrejen men du kan inte vi ba kolla om sävegården vill ha några då???

2008-04-27 @ 12:34:02
Postat av: amanda dörren till höger om den vänstra dörren

jag har köpt nya skor:) på din sko 199 kr vita sånna utan snören... fats jag satte isnören du kan få se dom idag :) dom är fiiiina

2008-04-27 @ 12:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0