skiva din räka? krabba? kräfta?

Kräftskiva idag fast det bara var en person som kunde komme x) Men då är det tur att vi är en stor familj så att det blev många i alla fall.
Jag älskar att äta skaldjur. Jag skulle kunna äta hur mycket som helst om man inte var tvungna att skala dom..
Sen har det inte hänt så mycket idag. Satt ute och drack med dom vuxna förut, men dom blev så himla pinsama sen så jag gick in och spela mario kart på wii istället :)
Jag lovar på hedersord att mina föräldrar är dom pinsamaste någonsin!!
Man annars idag så var jag inne i stan med manda tidigt idag. Hon köpte ett par innebandyskor senåkte vi hem. Jag hitta nada, för jag är pank! Jag hatar att inte ha några pengar.....
Men annars så har dagen vart god :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0