Skolavslutning

Vid nio på morgonen åkte jag in till skolan och det var samma visa som många andra år. Kramande, sitta i klassrummet, sjunga den blomstertid mm.
Men då tänkte jag att en bild säger mer än 1000 ord så här kommer skolavslutningen i bilder.
Klicka på bilderna för att se dom större

Sen efter ha vart i skolan så åkte jag hem och fikade sen bar det av ner till floda centrum med ungefär hälften av klassen. Det var mycket trevligt att sitta i stormen och fika med sara, sara, sarah, malin, pauline, emma, clara, kajsa, erika, bella, sofia och sen tror jag inte att jag glömt någon. Och eftersom jag lövade att nämna sara här så kan jag säga att det var väldigt roligt när hon skulle hälla upp te så snappade vinden upp hennes te istället för koppen. Mycket kul var det!
Och självklart är det alltid roligt att kolla på bilder från min ultra dåliga kamera.


Ciao

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var mycket trevligt igår!:)

2008-06-11 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0